Morituri Te Salutant Forum

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

*NB!* Nytt forum skal benyttes: http://forum.morituriklan.com *Registrer deg idag!!! *NB*

3 posters

    Killzone 2

    avatar
    Dreadvoi
    Gjest


    Killzone 2 Empty Killzone 2

    Poste  Dreadvoi Tir 28 Apr 2009 - 13:52

    Spiller dere ofte klankamper i kz2 eller?

    [sR] har liksom ikke helt skjønt hvor genialt kz2 er så de spiller cod4 ennå til
    mine store fortvilelse Sad Sad

    Legg til PSN : dreadvoid hvis dere trenger en buddy å spille med i random public games . Ingen i sR spiller KZ2 Sad

    btw, var fet unranked match på søndag !
    Kasion
    Kasion
    Elite Member
    Elite Member


    Antall Innlegg : 51
    Forum Valor : 5572
    Join date : 30.03.2009
    Age : 31

    Killzone 2 Empty Re: Killzone 2

    Poste  Kasion Tir 28 Apr 2009 - 14:04

    Ja Very Happy me spele ofta klan matches, mange med tentamen/eksamen no men det er snart slutt så da blir det enda meir aktivt. Er mest aktivitet på seine kveldar i helga, men om me er folk så prøver me å få til nokre turneringar på vekedagar og...

    Var digg å slå sR på søndag ja Laughing Sjønner godt at du vil spela meir Kz2!!
    lasjaakon
    lasjaakon
    Admin/Elite Member
    Admin/Elite Member


    Antall Innlegg : 291
    Forum Valor : 7255
    Join date : 14.03.2009
    Age : 45
    Bosted : Oslo

    Killzone 2 Empty Re: Killzone 2

    Poste  lasjaakon Tir 28 Apr 2009 - 15:44

    Vi har bygd opp MTS fra grunnen av og har i løpet av ganske kort tid blitt store og oppnådd gode resultater på in-game ladder. Vi er en seriøs klan og har bevist dette ganske godt da vi spilte mot sR nylig. Dette er noe vi har ønsket lenge og det var fantastisk å få bevist noe selv om sR ikke hadde trening eller taktikk inne. De er gode på basic aim og skyting det skal de ha.

    I utgangspunktet trenger vi ingen buddies å spille med in public ettersom vi er en del folk med godt gjennomarbeidet taktikk og samhold. Men dersom du ønsker å spille med oss er du velkommen til å søke hos oss. Jeg kan skjønne at du ikke nødvendigvis ønsker å forlate sR og vi er heller ikke ute etter å stjele medlemmer fra andre klaner. Men om det er klankamper du er ute etter må du være medlem.

    Slik jeg ser det bør du ta en avgjørelse om hva du ønsker å fortstte med og ta et valg og være forberedt på å stå for det.

    Aktiviteten i MTS kommer også til å økes betraktelig ettersom vi endelig har fått mange grunnleggende ting på plass! Så tiden fremover vil nok være fylt av mange spennende spilltimer og events:)

    Lykke til og legger deg til PSN så kan du joine oss in public så klart i første omgang:)
    avatar
    GaineD
    Gjest


    Killzone 2 Empty Re: Killzone 2

    Poste  GaineD Søn 3 Mai 2009 - 15:49

    Eg e også med i sR og trenger flere killzone friends å spille med, så håper noen er interissert i å adde meg så jeg får noen flere norske å spille med på killzone
    EggLord
    EggLord
    Admin/Elite Member
    Admin/Elite Member


    Antall Innlegg : 184
    Forum Valor : 6907
    Join date : 01.02.2009
    Age : 32
    Bosted : Oslo

    Killzone 2 Empty Re: Killzone 2

    Poste  EggLord Søn 3 Mai 2009 - 19:21

    lasjaakon skrev:I utgangspunktet trenger vi ingen buddies å spille med in public ettersom vi er en del folk med godt gjennomarbeidet taktikk og samhold. Men dersom du ønsker å spille med oss er du velkommen til å søke hos oss. Jeg kan skjønne at du ikke nødvendigvis ønsker å forlate sR og vi er heller ikke ute etter å stjele medlemmer fra andre klaner. Men om det er klankamper du er ute etter må du være medlem.

    Sponsored content


    Killzone 2 Empty Re: Killzone 2

    Poste  Sponsored content


      Klokken er: Fre 26 Apr 2024 - 19:10